22 Ağustos 2013 Perşembe

Posted by AYSEGUL On 14:21
Mobil cihazlardan gerçekleştirilen ürün aramalarının en az yarısının satın almayla tamamlandığını biliyor muydunuz?
Everythingmobile isimli site, mobil pazarlamaya dair kimi ilginç rakamları derlemiş.
Örneğin, hazırlanan infografiğe göre mobil kullanıcıların %46′sı, mobil cihazlarıyla girdikleri bir site eğer ilk denemede düzgün açılmıyorsa, bir daha o siteye girmiyor. Yani ilk intiba gerçekten çok önemli…
Müşterilerin %70′i mobil reklamlara tıklıyor. Bir diğer %70 ise yaptıkları mobil ürün araması hakkında en geç bir saat içinde bir eylemde bulunuyor. Online aramalarda ise bu orana ulaşabilmek için tam bir ay gerekiyor. Yani aradaki fark inanılmaz büyük.
Araştırmaya göre, mobil indirim kuponları, geleneksel kağıt kuponlara göre 10 kat daha fazla kullanılıyor.
Bir fırsat e-postasına cevap verme ya da bu e-posta üzerine harekete geçerek alışveriş yapma süresi ortalama 90 dakika. SMS’te ise bu süre 90 saniye yani bir buçuk dakikaya iniyor.
İnfografiğin belki de en can alıcı sonucu ise, 2014 yılında mobil internet kullanımının masa üstü internet kullanımını geçecek olması.  
kaynak:http://sosyalmedya-tr.com

0 yorum:

Yorum Gönder